FOLLOWER

14 DECEMBER 2011



RINDU KENANGN BERSEKOLAH 

dah hampir 3 tahun aku tinggal kan zaman persekolahan ..
masing2 da ade kerjaya sendiri. aku doakan korang berjaya sato hari nanti
tiba2 sebak bila teringatkan saat dulu .. 


LIHAT FOTO DIBAWAH:
-
-
-
-
-
-
-
__________________________________________________________________________________



RINDU TAHU TAK !!!
__________________________________________________________________________________


-MASHA-
-SUSIE-
__________________________________________________________________________________


-EYZA A.K.A MADAM EYZA-
P/S: awk !!! dah jadi tunang orang kan ,, saya seronok kawan saya dah betemu jodoh ..
saya bila la kan .. hehe nanti jangan lupe jemput saya je g kenduri awk ...
ehehe cepat2 majlis to .. orang kata bertunang nie banyak dugaan ye yunk .. cepat2 kn .. haha

__________________________________________________________________________________


bergambar bersama kawan cantik..
hehe susah nak bergambar dengan awk kn susie .. pasnie tak tahu bile bole snap2 dengan awk .. :(
__________________________________________________________________________________


-JUE-
-RYSNA-

p/s: mereka seorang sahabat yang sangat sporting ..:)
__________________________________________________________________________________


lastly waktu nie besday rysna .. hepy dapat jumpe dengan korang dengan sekian lama nye .. hehe

to rysna: maaf la yunk ta de hadiah spesel to kaw.. big hug tok kaw yunk .. love u ..:)


sekian saja cerita ida hari nie..
terima kasih kerana sudi membaca

nantikan cerita selanjutnye tentang RUANG SAYA.


__________________________________________________________________________________




-ILYMRJ-


♥♥Terima Kasih Kerana Rajin Membaca Blog ini.. Like Kalau Suka ! ♥♥

0 in love :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...